Deze pagina is geopend in een nieuw venster/tabblad van uw browser.
Heb je een vraag over een product of je bestelling?
Wellicht kun je het antwoord al vinden op deze pagina.
Waarom kan/mag ik een account aanmaken?
Via onze nieuwe verbeterde Boeking- en Betalingsmodule is het met via uw eigen account bij ons, mogelijke om;
1. sneller en gemakkelijker een cursus te boeken,
2. zonder elk jaar opnieuw uw gegevens in te voeren,
3. al uw bestellingen / boekingen altijd in te zien,
4. van al uw bestellingen en boekingen altijd de factuur kunnen downloaden,
5. uw eigen gegevens altijd te kunnen wijzigen,
6. bij password vergeten, deze altijd weer op te kunnen vragen.
Mijn geboortedatum wordt 2x gevraagd?
Uw geboortedatum wordt gevraagd bij het boeken van een cursus.
- 1x bij de cursus op de betreffende datum.
- 1x bij het invoeren van mijn gegevens.
Antwoord:
Dit is voor ons de check in de administratie op;
- het plaatsen van het aantal cursisten op een georganiseerde cursus i.v.m. diploma gegevens,
- de persoonsgegevens van een cursist in onze cursisten administratie.
Order of Factuur
Er bestaat in de webwinkel een verschil tussen een order en een factuur.
1. Een 'order' ontstaat direct na het bevestigen en betalen van uw boeking en heeft alleen een bestelnummer.
U kunt de order vinden in uw account, echter hier staat nog/geen factuur nummer op.

2. Een factuur wordt aangemaakt op het moment dat wij uw order verwerken in onze administratie.
U kunt de factuur vinden in uw account (Mijn Bestelhistorie), nu pas staat hier een factuurnummer op.
Vooral het woordje 'factuur' maar ook zeker het factuurnummer zijn voor uw zorgverzekering belangrijk voor de vergoeding.

Waar is mijn cursuslocatie?

Klik op bovenstaande link voor een overzicht
Wat zijn de bestel-/boekingsregels in de nieuwe webshop?
Per aanmelding / bestelling gelden de volgende regels.
Elke kandidaat-cursist dient te beschikken over één persoonlijke telefoonnummer.
Elke kandidaat-cursist dient te beschikken over eigen persoonlijk e-mailadres.
Dit is noodzakelijk omdat wij en ook het ERC niet twee (of meer) personen met één en hetzelfde e-mailadres kunnen inschrijven/verwerken.
Vergeet tijdens het bestellen niet uw volledige voornaam(en) te vermelden, t.b.v. het diploma.
Ten behoeve van het registreren van onze cursisten en het veilig omgaan met contant geld hebben wij digitaal betalen aan onze website toegevoegd.
Het A-B-C van Boeken & Betalen.
Onze webshop werkt net als andere webshops op het internet, wij verkopen cursussen en deze dient u vooraf te betalen met iDeal.
1e. Cursus volgen? Kies een Nieuwe cursus of Herhalingscursus.
2e. Vul de gevraagde gegevens in. (Zie ook hierboven bij en vergeet niet volledige voornaam(en) te vermelden t.b.v. het diploma)
3e. Betaal met iDeal (Creditcard opties worden wellicht in de toekomst toegevoegd)
4e. U ontvangt een bevestiging van uw boeking daarna nemen wij binnen 3-5 werkdagen contact met u op voor nadere informatie.Account: Als je beschikt over een eigen account in onze webwinkel, dan kun je de order en de extra informatie direct inzien.
Ik heb geen ontvangstbevestiging ontvangen, is mijn bestelling/boeking gelukt.
Bij het plaatsen van een bestelling krijgt iedereen een orderbevestiging via het e-mail adres wat is opgegeven bij de bestelling/boeking. Heb jij deze e-mail niet ontvangen? Kijk voor de zekerheid eens in je spambox, wellicht kun je deze mail daar vinden. Staat je bestelling in je account? Dan is jouw bestelling succesvol geplaatst!
Is het mogelijk om mijn bestelling/boeking op te zeggen?
Dit is zeker mogelijk. De administratiekosten van € 1,50 (zegge: één euro en vijftig cent) zijn echter wel voor de consument in dit geval.
Binnen hoeveel dagen moet ik de bestelling/boeking op/af zeggen?
Wij van Stichting Reanimatieonderwijs West-Friesland en omstreken houden van duidelijke regels en afspraken.
- Daarom heeft iedereen 14 dagen bedenktijd.
- Kun je echt niet naar de cursus komen passen we daar een geschikte mouw aan.
- De administratiekosten van € 1,50 (zegge: één euro en vijftig cent) zijn echter wel voor de consument in dit geval.
- Verschijnt u niet op de cursus?
En hebben wij geen afmelding van u ontvangen, minimaal 24 uur vóór aanvang van de betreffende cursus? Dan bestaat er geen recht op terugbetaling van het cursusgeld.
Wat/Wie is Mollie?

Kan ik betalen met iDEAL?
Ja zeker. Bij de Stichting Reanimatieonderwijs West-Friesland en omstreken is het mogelijk om online te betalen via iDEAL. Hiermee ben je verzekerd van een veilige online-betaal-omgeving. De volgende banken zijn aangesloten bij iDEAL: - ABN AMRO - ASN Bank - bunq - Handelsbanken - ING - Knab - Moneyou - Rabobank - Regiobank - SNS - Triodos Bank - Van Lanschot.
Deze animatie laat u snel zien wat iDEAL is en hoe het precies werkt.
Kan ik betalen met MasterCard?
Nee, het is niet mogelijk om met MasterCard te betalen bij Stichting Reanimatieonderwijs West-Friesland en omstreken. Wellicht dat deze optie in de toekomst nog zal worden toegevoegd.
Kan ik betalen met Maestro?
Nee, Maestro betalingen zijn niet mogelijk bij Stichting Reanimatieonderwijs West-Friesland en omstreken. Wellicht dat deze optie in de toekomst nog zal worden toegevoegd.
Kan ik betalen met Apple Pay?

Apple Pay is een mobiele betalingsdienst ontwikkeld door Apple Inc. waarmee gebruikers kunnen betalen met een geschikt Apple-apparaat dat gekoppeld is aan een credit- of debetkaart. Apple Pay vereist geen speciale eigen betaalautomaten, maar werkt op alle bestaande betaalterminals die contactloos betalen ondersteunen. Wellicht dat deze optie in de toekomst nog zal worden toegevoegd.
Welke algemene voorwaarden zijn van toepassing voor mij?
Op de website Reanimatieonderwijs-West-Friesland is het Nederlands wet van toepassing. Bekijk onze algemene voorwaarden via deze link...
Hoe verwijder ik iets uit mijn winkelmandje?
Om iets te verwijderen uit uw winkelmandje.
1. Kies voor winkelwagen in het top menu.
2. Klik daarna op het kruisje in de winkelwagen.
3. Je krijgt de melding: "U heeft nog/geen producten in uw winkelwagen."
Welke software wordt gebruikt voor de winkel/website.



is onze PSP (Payment Service Provider) Mollie regelt alle betalingen op via webwinkel en website.

Nepwinkels: Waar moet je op letten?

Mijn vraag staat er niet bij, wat nu?

Neem hiervoor direct contact met ons op via dit contactformulier.